Henkel dünyadaki tüm bölgelerde gerçekleşen faaliyetlerini yüzde 43 oranında artırdı. Markanın 2020 hedefi kaynak verimliliğini yüzde 75 artırmak. İşte o faaliyetler… Henkel 2010’a göre geçtiğimiz yıl bir ton başına karbondioksit salınımını yüzde 25, çıkan atık oranını yüzde 29, su tüketimini yüzde 24 azaltırken, net satışlarını yüzde 6 ve bir milyon saat başına iş güvenliğini yüzde 17 artırdı. 
Marka toplam verimliliğini, tüm dünyadaki bölgelerde gerçekleştirdiği faaliyetlerin de yardımıyla 2010’a bakıldığında geçtiğimiz yıl yüzde 43 oranında artırmış oldu. Marka, 2020 yılına kadarsa yüzde 75 seviyesinde kaynak verimliliği artışı hedefliyor. Henkel, sürdürülebilir gelişime katkı sağlamak amacıyla çevresel ayak izini azaltırken, aynı zamanda müşteri ve tüketicileri, faaliyet gösterdiği toplumlar ve şirketin kendisi için 2030 yılına kadar daha fazla değer yaratmak istiyor.