Yeni FLEX ürün segmentasyonu yapısının uygulamaya konulması, global E-direct portalının web sitesine entegrasyonu ve endress.com’daki e-ticaret alanının optimize edilmesi ile müşteriler için doğru ürünleri online olarak bulmak ve sipariş etmek daha da hızlı ve kolay olacak.

“TEK BİR KAYNAKTAN ERİŞEBİLİR OLDU”

Endress+Hauser Türkiye Satış Müdürü Bora Sarıhan, “Her iki mağazayı birleştirerek ve endress.com’da birçok yenilik sunarak, müşterilerimizin bizimle dijital olarak iş yapmasını daha da kolaylaştırıyoruz,” diyor. Global E-direct portalı temel ölçüm ihtiyaçlarına hizmet eden basit ürünler için tasarlanmışken, endress.com tüm Endress+Hauser portföyünü kapsıyor. Yıl sonunda tamamlanan geçiş ile birlikte, her şey bir bakışta ve tek bir kaynaktan erişilebilir oldu ve böylece mağaza ve hesap değiştirme ihtiyacı ortadan kalktı.

“YENİLİKÇİ PROSES OPTİMİZASYONU TEKNOLOJİLERİNİ GÖSTERİYOR”

endress.com’da FLEX ürün segmentasyonu uygulamaya kondu. Bu yeni özellik, mevcut yapılandırma seçeneklerini tamamlıyor ve Endress+Hauser’in ölçüm enstrümanı portföyünü müşteri ihtiyaçlarına göre dört alana bölüyor. ‘Fundamental’ segment, seçimi, kurulumu ve çalıştırması kolay temel ürünleri içeriyor. ‘Lean’ segmentinde, ana proseslerin verimli şekilde yönetilmesi için tasarlanmış güvenilir ve sağlam enstrümanlar bulunuyor. ‘Extended’ segment, tüm yenilikçi proses optimizasyonu teknolojilerini gösterirken, ‘Xpert’ segmenti zorlu uygulamalar için özel geliştirilmiş ürünleri bir araya getiriyor. Bora Sarıhan, “FLEX, müşterilerimizin ihtiyaçları için doğru ürünün yerini saptamalarını daha da kolaylaştırıyor.” diyor.