01
Eyl 2020
Endüstrinin yeni sosyal medyası

Hani her fırsatta hayıflanırız ya, ‘'Yerli arama motorumuz olsa, milli bir sosyal medyamız olsa'' diye… Neden yok, biliyor musunuz? - Hiç sabrımız yok da ondan!  'Bir sabah uyanıp da 15-20 yıllık dünya devleri ayarında...

MAKALEYİ OKU
16
Tem 2020
Sizin bir öneriniz var mı?

ST Endüstri Medya'nın iletişim kanallarıyla yaklaşık 166 bin kişiyle sürekli iletişim halindeyiz.  Tamamı endüstri mensubu olan bu kişilerin bir bölümü, medya grubumuzu o kadar çok sahiplenmiş durumdalar ki; dergilerimizdeki yazım...

MAKALEYİ OKU
16
Haz 2020
Çok acayip şeyler oluyor…

- ''Sizi uzun süredir takip ediyorum, B2B pazarlama uzmanlığınızı ve bu alanda yaptığınız yatırımları da çok takdir ediyorum. Sizinle görüşmek istiyorum.'' Bu satırlar dünya markası olan bir endüstri firmasının Türkiye...

MAKALEYİ OKU
16
Haz 2020
Her Kesimden Yoğun Sorular Geliyor

Herkesin gündeminde hiç olmadığı kadar dijitalleşme var. Ancak hiç kimsenin geç kalmak ya da alelacele davranıp hata yapmak gibi bir lüksü de yok Dijitalleşmenin ayak sesleri sürecin ne kadar yaklaştığını hissettiriyordu zaten. Salgın hastalık...

MAKALEYİ OKU
29
Mayıs 2020
Bunları kaç şirket sorguluyor acaba?

Ne pazarlayacağını ve ne sonuç bekleyeceğini baştan planlamak lazım.  Örneğin, sosyal medyada şirket hesabınızın çizgisi ne olacak, ne mesaj verilecek? Çalışanlarımız ne diyecek, hangi algıyı yönetmek için kullanılacak sosyal...

MAKALEYİ OKU
16
Mayıs 2020
İş Ağı Geliştirme

Prensip belli. Ortak hareket et, önce kazandır, sonra sen de kazanacaksın… 20 yıl önce ST Endüstri Medya'yı kurduk. Üretimin içinde olmak demek tüm sektörlerde olmak demektir ya, biz de sadece endüstriye odaklandık. Endüstri firmalarını...

MAKALEYİ OKU
08
Mayıs 2020
Endüstri nasıl hareketlenir?

Önce otomotiv, beyazeşya, gıda ve kimya sektörlerinde hareket başlayınca... O zaman gelin, siz de bize katılın, önce bu sektörlerin ihtiyaçlarına odaklanalım.  Birşey satmaya çalışmadan, "Hangi şirketlerimizle, nasıl destek verebiliriz"...

MAKALEYİ OKU
07
Mayıs 2020
Bu şekilde dijitale daha sağlıklı koşarız 

Yarasa ya da biyolojik silah... Hepimiz elbirliğiyle dijitale koşuyor muyuz? Evet. Peki, hemen yarın tüm işlerimizi yüzde 100 dijital yaptık diyelim, bizi bekleyen hazır müşteri kitlesi var mı? Hayır. Demem o ki, çarkların yeniden dönmesi için...

MAKALEYİ OKU
21
Nis 2020
Net bir oran vereyim…

Bakıyorum da dijital pazarlama adı altında ağzını doldura doldura o kadar çok tavsiyeler yapılıyor ki, dersiniz her çözüm her markanın işine yarayacak. Önce müşteri hedef kitlesini net bir şekilde tanımlasak mı acaba? Ulaşmak istediğiniz...

MAKALEYİ OKU
13
Nis 2020
Cepten ücretsiz dergi okumak

Her şey grafiker arkadaşımız Hamit'in beni aramasıyla başladı. "Dergiyi size mail gönderdim, bakabildiniz mi, matbaa baskı için onay bekliyor?" dedi. Nereden aklıma geldiyse, bir de WhatsApp'tan gönder Hamit, dedim. Dergiyi WhatsApp'tan...

MAKALEYİ OKU
08
Nis 2020
Gerektiği kadar dijitalleşelim

Bu aralar en çok aldığım soru şu; ''Salgın riski ortadan kalkınca, pazarlama açısından artık her şey dijitale mi geçmiş olacak?'' Cevabım ise şöyle;  - Müşteri potansiyeliniz şahıslar ise, kısmen evet. - Müşteri...

MAKALEYİ OKU
05
Nis 2020
Kendi işini yapmak ya da...

Günümüz iş dünyasında koşullar o kadar hızlı değişiyor ki, kendi işini mi yapacaksın, yoksa kariyerini profesyonel olarak mı planlayacaksın? Buna en başından karar vermek büyük önem taşıyor.  Her işte tecrübe ve uzmanlaşmak çok...

MAKALEYİ OKU
03
Nis 2020
Satış yapma, pazarla...

Yani, talep oluştur. Potansiyel müşterine, satış için gittiğinde, elindeki tek seçenek fiyat olur. Müşteriyi ikna edip satsan bile, tahsilati zor olur. Çünkü senden almakla, seni desteklediğini düşünür. Ödemeyi geciktirerek, senin de onu...

MAKALEYİ OKU
31
Mar 2020
B2B mi, B2C mi daha kolay

Şu an Türkiye'de, müşteri potansiyeli şahıslar değil, şirketler olan firmaların çok önemli bir ihtiyacı var, B2B pazarlama* bilen personel bulmak. Peki, bu alanda onca mezun gencimiz varken, neden bulamıyorlar? Çünkü, okullarımızda...

MAKALEYİ OKU
27
Mar 2020
Başlıyoruz…

Çok sayıda şirket yöneticisi Endüstri Medya'yı aradı. Özetle şunu söylüyorlar;  ''Algı olarak, sanki tüm endüstri komple durmuş gibi düşünülüyor ama bu yanlış, kısa çalışma modeline geçtik ve işlerimiz devam...

MAKALEYİ OKU
25
Mar 2020
Az kaldı

Eleman aramanın da, iş aramanın da ücretsiz olacağı portal bitmek üzere. Ardından Endüstri Radyo'da bir proje başlatacağız. Şirketlerle, iş ve staj arayanları bu platformda buluşturacağız. Endüstri Medya'nın diğer yayınları;...

MAKALEYİ OKU
24
Mar 2020
Şimdiden mi…

Ne oluyor? Daha şimdiden mi eleman çıkaracak, sözlerimizi (sözleşmelerimizi) yemeye başlayacağız? Sadece iki hafta oldu, Türkiye'de kriz yaşanalı. Normalleşme bir iki haftada başlayabilir, aylarca da sürebilir. Kaybedilen pazarı geri...

MAKALEYİ OKU
20
Mar 2020
Dijital tamam da…

Tüm dünya sıkıntılı bir süreçten geçiyor. Tamam, kendi çalışanlarımızı koruyalım. Hatta, tüm işlerimizin dijitalleşmesi sürecini daha da hızlandıralım da… Peki, sattığımız ürünleri kim teslim edecek? O insanları da korumamız...

MAKALEYİ OKU
06
Şub 2020
Danışman ihanet eder mi?

Şirketlerde işletme körlüğünü önlemek için her alanda işin uzmanlarıyla birlikte çalışmak, şüphesiz çok doğru bir tercih.  Hatta kişisel egosunu koltuğunun altına alıp, ''Sen bu işi benden daha iyi biliyor olabilirsin''...

MAKALEYİ OKU
19
Nis 2019
Aracınızda ne dinliyorsunuz?

Radyo genelde müzik, şov programları ve haber dinlemek için tercih ediliyor. Siz, aracınızda ne dinlemeyi tercih ediyorsunuz? Size hangisi iyi geliyorsa onu dinlemeye devam edin ama henüz haberiniz olmadıysa bilin ki artık 24 saat iş konuşulan...

MAKALEYİ OKU
14
Ara 2018
Müşteri hangi birine gitsin?

Bu aralar otomasyon firmalarının kafası hayli karışık… Sürekli 2-3 firma bir araya gelip etkinlik yapmak istiyor.  Bir de firmaların tek başına yaptığı seminerler var.  Tüm bu etkinlikler için üretimde çalışan kişiler otomasyon...

MAKALEYİ OKU
07
Kas 2018
İş gündemini yaz, gönder

Endüstri firmalarının yayınlanacak haber üretmesi zordur. Bunun için şirketler sosyal medya hesaplarında kısa içerikler paylaşırlar. Gün içinde ayrı ayrı hesaplarda paylaşım yapmak zaman alacağı için çoğunlukla tek hesapla yetinilir....

MAKALEYİ OKU
01
Eki 2018
Endüstrinin haber ajansı

Endüstride kim, nerede, ne yapıyor? Firmaların elinde şu an hangi projeler var? Üretim sanayi ile bir şekilde işi olan herkes, tüm bu soruların yanıtını bilmek ister. Peki, bunu yapmak mümkün mü? Yani, endüstriden sürekli güncel ve özgün...

MAKALEYİ OKU
14
Ara 2017
Endüstride 360 derece pazarlamanın özü

Endüstride 360 derece pazarlamanın özü, müşterileriniz her neredeyse, markanızın da orada olmasıdır. Gözünüzde büyütmeyin, bunu yapmak için bir servet harcamanıza gerek yok. Yapmanız gereken çoklu iletişim kanallarını aynı anda birbiriyle...

MAKALEYİ OKU

Dergiler
Partnerler