14
Ara 2017
Endüstride 360 derece pazarlamanın özü

Endüstride 360 derece pazarlamanın özü, müşterileriniz her neredeyse, markanızın da orada olmasıdır. Gözünüzde büyütmeyin, bunu yapmak için bir servet harcamanıza gerek yok. Yapmanız gereken çoklu iletişim kanallarını aynı anda birbiriyle...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Bu benim hatam!

Sektör temsilcileriyle yaptığımız görüşmelerde öne çıkan en önemli sorun, ‘dergilerde yayımlanan yazıların istenilen kalitede olmadığı’ idi. Örneğin; ‘‘En iyi PLC bizde’’...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Teknoloji mi, para mı?

Şu tartışmasız bir gerçek ki; ‘teknoloji üretmeyen bir ülke bağımlıdır’. Peki, kaçımız bu konuyu dert ediyor dersiniz? Bence bu soruyu önce kendimize bir soralım!.. Birçoğumuzun içinde insancıl...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Teknolojiye hizmet eden bir dergi yaptık

Şimdi işler biraz değişti. Gelen haberlerin makina ve otomasyon sektörünü kapsaması ve haber değeri olması, yayımlanması için yeterli olmuyor artık. Yayımlayacağımız yazılarda ‘teknolojik gelişime hizmet’...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Otomasyona yönelik eğitim yatırımları neden artmıyor?

Ziyaretlerimin çoğu teknoloji ile ilgili firmalara oldu, yani otomasyon firmalarına. Bu arada, yakın ilişkiler içerisinde olduğum firmalar; ‘‘Neden önce bize gelinmedi?’’ demesin çünkü yakından...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Bu fuar için neden 10 yıl bekledim?

Sürekli verdiğim cevapta ve bugün geldiğimiz noktada 10 yıl boyunca hiç bozulmayan bir istikrar göreceksiniz. Söylediğimle yaptığım arasında en küçük bir farklılık görüyorsanız lütfen beni...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Bu ne büyük teveccüh

Bu ziyaretlerde hem şahsıma, hem de projeye gösterilen ilgi beni son derece mutlu ettiyse de, sorumluluğumun ne kadar büyük olduğunun bir kere daha farkına vardım. Görüştüğüm firmalar sanki söz birliği etmişçesine...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Kazandıklarınızı nereye yatırdığınız önemlidir

Ancak, serbest piyasa ekonomisi; kuralsızlık anlamına gelmiyordu, kuralları zaman içerisinde piyasanın kendisi belirleyecekti ve öyle de oldu. Zamanla arz talep dengesi, olması gerektiği yöne döndü. İşin içine rekabet...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Keşke firmanın adını da yazabilseydim

İşte geçen hafta ziyaret ettiğimizi söylediğim firma da tam yanlı olmamı gerektirecek türde değerli bir firma. Ancak, bu durumu hiç istemesem de; firmanın adını Yönetim Kurulu Başkanı’nın isteği üzerine...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Makinanız ne renk?

Öncelikle eski Makina İmalatçıları Birliği (MİB) Genel Sekreter Yardımcısı Ali Ulvi İz’i rahmetle bir analım. Sevgili İz, “Şu endüstriyel makinaların tasarımında bayanları çalıştıracaksın ki, şöyle...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Teknik eleman sorununuzu da çözdük

Tabi bu sorunun 2 temel sebebi var. 1’incisi, yeterli sayıda teknik eleman yetişmemesi ve firmaların değişen ihtiyaçlarını karşılayacak nitelikler kazanamaması. 2’ncisi, bu ‘nitelikli’ teknik elemana ulaşacak net...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
İnsan mı, sistem mi?

Sistem yatırımı Bunun en yakın örneğini Türkiye`de birkaç kargo şirketinde gördük. Gayet kısa sayılabilecek bir sürede büyüdüler, sonra karlı büyüyemedikleri inancıyla; maliyeti yüksek...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Robot kullanımını artırmak için

Robotik-Mekatronik Dergisi`ni yayımlama kararı aldığımızda sektörün önde gelen firmalarını ziyaret ederek bilgi alışverişinde bulunmuştum. Bu firmalara, sizin anlattıklarınızla; müşteri adaylarınızın robotlu üretimden...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
İyi bir otomasyon fuarı için...

Önce görüşler Fuarların faydasına inanmıyorum! Her yıl fuara aynı kişiler geliyor! Harcadığım para kadar yeni müşteriye ulaşamıyorum! Otomasyon gibi bir konu için 2 yılda 1 fuar yeterli! Fuara harcayacağım parayla...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Endüstriyel rekabet

Böyle bir pazarda rekabet, varlığını gerektiği şekilde hissettirmedi ve mevcut alışkanlıklarla günümüze kadar gelindi. (Alışkanlıktan kastım, iş yapma kültürü) Ancak Türkiye endüstrisinin gelişimine...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
EF-Endüstri Fuarı`nın farkı (ziyaretçiler için)

Normalde bir fuarın başarısının en önemli ölçüm şekli, fuar sonrası katılımcı firmaların memnuniyetidir, öyle değil mi? Fuarın ücretini ödeyen katılımcılar o fuardan memnun ayrılırsa, fuar başarılı;...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Vinç sektöründe yaşananlar

Her şey bundan 11 yıl önce Sektörel Tanıtım Dergisi’nin yayın hayatına girmesiyle başladı. Derginin endüstrinin tamamına hitap ediyor olmasından kaynaklanmış olabilir, daha o yıllardan beri vinç firmaları Sektörel...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
EF-Endüstri Fuarı`nın farkı (katılımcılar için)

Telefonla arayarak ya da e-posta göndererek, “Neymiş bakalım EF-Endüstri Fuarı’nın katılımcılar açısından farkı?” diye soranlara bu açıklamayı bir kez daha yapmış olalım… İşte, 22-25 Kasım...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Bu nasıl rekabet

Bu tabloya bakınca Türkiye tam bir yatırım cenneti. Ancak sac işleme sektöründe hangi firma yöneticisiyle konuşsanız herkes ‘dert küpü’. Öncelikli sorunu ‘haksız rekabet’ olarak görüyorlar....

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Makina imalatçılarına yeni partnerler

Bunun sebebi çok açık, herkes atıl kapasitesini iyi değerlendirmeye çalışıyor. Çünkü dünyada pazar daraldı ve karlar azaldı. Bunun tek çıkış yolu, çok fazla büyümeden küçük...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Konveyör ve iç lojistik fuarına ne dersiniz?

Sadece katılımcı açısından değil, ziyaretçiler açısından da son derece zengin olabilecek bir fuarı ülkemize kazandırmak için biz de çalışmalara başladık. Sektör temsilcilerinin görüşlerini...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
EF-Endüstri Fuarì`nda son durum

Peki bu yüksek beklentinin farkında olan bizler, EF-Endüstri Fuarı’nın başarısı için neler yapıyoruz dersiniz? Fuarın ‘nitelikli ziyaretçi sayısının’ yüksek olabilmesi için neler yapılmakta...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Endüstriyel rekabet

Böyle bir pazarda rekabet, varlığını gerektiği şekilde hissettirmedi ve mevcut alışkanlıklarla günümüze kadar gelindi. (Alışkanlıktan kastım, iş yapma kültürü) Ancak Türkiye endüstrisinin gelişimine...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Fuarda makina satmak mı, marka değerini artırarak tüm satışları kolaylaştırmak mı?

-Biz, bu yıl yurtiçinde hiç bir fuara katılmayacağız, -Fuardan fuara koşmak istemiyoruz, -Geçen yıl katılmıştık kötü geçti, bu yıl asla katılmayacağız, -Bu yıl sadece X fuara katılacağız, -Bu yılki...

MAKALEYİ OKU

banner88

banner5

Dergiler
Partnerler