banner541
x
03
Nis 2020
Satış yapma, pazarla...

Yani, talep oluştur. Potansiyel müşterine, satış için gittiğinde, elindeki tek seçenek fiyat olur. Müşteriyi ikna edip satsan bile, tahsilati zor olur. Çünkü senden almakla, seni desteklediğini düşünür. Ödemeyi geciktirerek, senin de onu...

MAKALEYİ OKU
31
Mar 2020
B2B mi, B2C mi daha kolay

Şu an Türkiye'de, müşteri potansiyeli şahıslar değil, şirketler olan firmaların çok önemli bir ihtiyacı var, B2B pazarlama* bilen personel bulmak. Peki, bu alanda onca mezun gencimiz varken, neden bulamıyorlar? Çünkü, okullarımızda...

MAKALEYİ OKU
27
Mar 2020
Başlıyoruz…

Çok sayıda şirket yöneticisi Endüstri Medya'yı aradı. Özetle şunu söylüyorlar;  ''Algı olarak, sanki tüm endüstri komple durmuş gibi düşünülüyor ama bu yanlış, kısa çalışma modeline geçtik ve işlerimiz devam...

MAKALEYİ OKU
25
Mar 2020
Az kaldı

Eleman aramanın da, iş aramanın da ücretsiz olacağı portal bitmek üzere. Ardından Endüstri Radyo'da bir proje başlatacağız. Şirketlerle, iş ve staj arayanları bu platformda buluşturacağız. Endüstri Medya'nın diğer yayınları;...

MAKALEYİ OKU
24
Mar 2020
Şimdiden mi…

Ne oluyor? Daha şimdiden mi eleman çıkaracak, sözlerimizi (sözleşmelerimizi) yemeye başlayacağız? Sadece iki hafta oldu, Türkiye'de kriz yaşanalı. Normalleşme bir iki haftada başlayabilir, aylarca da sürebilir. Kaybedilen pazarı geri...

MAKALEYİ OKU
20
Mar 2020
Dijital tamam da…

Tüm dünya sıkıntılı bir süreçten geçiyor. Tamam, kendi çalışanlarımızı koruyalım. Hatta, tüm işlerimizin dijitalleşmesi sürecini daha da hızlandıralım da… Peki, sattığımız ürünleri kim teslim edecek? O insanları da korumamız...

MAKALEYİ OKU
06
Şub 2020
Danışman ihanet eder mi?

Şirketlerde işletme körlüğünü önlemek için her alanda işin uzmanlarıyla birlikte çalışmak, şüphesiz çok doğru bir tercih.  Hatta kişisel egosunu koltuğunun altına alıp, ''Sen bu işi benden daha iyi biliyor olabilirsin''...

MAKALEYİ OKU
19
Nis 2019
Aracınızda ne dinliyorsunuz?

Radyo genelde müzik, şov programları ve haber dinlemek için tercih ediliyor. Siz, aracınızda ne dinlemeyi tercih ediyorsunuz? Size hangisi iyi geliyorsa onu dinlemeye devam edin ama henüz haberiniz olmadıysa bilin ki artık 24 saat iş konuşulan...

MAKALEYİ OKU
14
Ara 2018
Müşteri hangi birine gitsin?

Bu aralar otomasyon firmalarının kafası hayli karışık… Sürekli 2-3 firma bir araya gelip etkinlik yapmak istiyor.  Bir de firmaların tek başına yaptığı seminerler var.  Tüm bu etkinlikler için üretimde çalışan kişiler otomasyon...

MAKALEYİ OKU
07
Kas 2018
İş gündemini yaz, gönder

Endüstri firmalarının yayınlanacak haber üretmesi zordur. Bunun için şirketler sosyal medya hesaplarında kısa içerikler paylaşırlar. Gün içinde ayrı ayrı hesaplarda paylaşım yapmak zaman alacağı için çoğunlukla tek hesapla yetinilir....

MAKALEYİ OKU
01
Eki 2018
Endüstrinin haber ajansı

Endüstride kim, nerede, ne yapıyor? Firmaların elinde şu an hangi projeler var? Üretim sanayi ile bir şekilde işi olan herkes, tüm bu soruların yanıtını bilmek ister. Peki, bunu yapmak mümkün mü? Yani, endüstriden sürekli güncel ve özgün...

MAKALEYİ OKU
14
Ara 2017
Endüstride 360 derece pazarlamanın özü

Endüstride 360 derece pazarlamanın özü, müşterileriniz her neredeyse, markanızın da orada olmasıdır. Gözünüzde büyütmeyin, bunu yapmak için bir servet harcamanıza gerek yok. Yapmanız gereken çoklu iletişim kanallarını aynı anda birbiriyle...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Bu benim hatam!

Sektör temsilcileriyle yaptığımız görüşmelerde öne çıkan en önemli sorun, ‘dergilerde yayımlanan yazıların istenilen kalitede olmadığı’ idi. Örneğin; ‘‘En iyi PLC bizde’’...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Teknoloji mi, para mı?

Şu tartışmasız bir gerçek ki; ‘teknoloji üretmeyen bir ülke bağımlıdır’. Peki, kaçımız bu konuyu dert ediyor dersiniz? Bence bu soruyu önce kendimize bir soralım!.. Birçoğumuzun içinde insancıl...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Teknolojiye hizmet eden bir dergi yaptık

Şimdi işler biraz değişti. Gelen haberlerin makina ve otomasyon sektörünü kapsaması ve haber değeri olması, yayımlanması için yeterli olmuyor artık. Yayımlayacağımız yazılarda ‘teknolojik gelişime hizmet’...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Otomasyona yönelik eğitim yatırımları neden artmıyor?

Ziyaretlerimin çoğu teknoloji ile ilgili firmalara oldu, yani otomasyon firmalarına. Bu arada, yakın ilişkiler içerisinde olduğum firmalar; ‘‘Neden önce bize gelinmedi?’’ demesin çünkü yakından...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Bu fuar için neden 10 yıl bekledim?

Sürekli verdiğim cevapta ve bugün geldiğimiz noktada 10 yıl boyunca hiç bozulmayan bir istikrar göreceksiniz. Söylediğimle yaptığım arasında en küçük bir farklılık görüyorsanız lütfen beni...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Bu ne büyük teveccüh

Bu ziyaretlerde hem şahsıma, hem de projeye gösterilen ilgi beni son derece mutlu ettiyse de, sorumluluğumun ne kadar büyük olduğunun bir kere daha farkına vardım. Görüştüğüm firmalar sanki söz birliği etmişçesine...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Kazandıklarınızı nereye yatırdığınız önemlidir

Ancak, serbest piyasa ekonomisi; kuralsızlık anlamına gelmiyordu, kuralları zaman içerisinde piyasanın kendisi belirleyecekti ve öyle de oldu. Zamanla arz talep dengesi, olması gerektiği yöne döndü. İşin içine rekabet...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Keşke firmanın adını da yazabilseydim

İşte geçen hafta ziyaret ettiğimizi söylediğim firma da tam yanlı olmamı gerektirecek türde değerli bir firma. Ancak, bu durumu hiç istemesem de; firmanın adını Yönetim Kurulu Başkanı’nın isteği üzerine...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Makinanız ne renk?

Öncelikle eski Makina İmalatçıları Birliği (MİB) Genel Sekreter Yardımcısı Ali Ulvi İz’i rahmetle bir analım. Sevgili İz, “Şu endüstriyel makinaların tasarımında bayanları çalıştıracaksın ki, şöyle...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Teknik eleman sorununuzu da çözdük

Tabi bu sorunun 2 temel sebebi var. 1'incisi, yeterli sayıda teknik eleman yetişmemesi ve firmaların değişen ihtiyaçlarını karşılayacak nitelikler kazanamaması. 2'ncisi, bu ‘nitelikli' teknik elemana ulaşacak net bir kaynağın...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
İnsan mı, sistem mi?

Sistem yatırımı Bunun en yakın örneğini Türkiye`de birkaç kargo şirketinde gördük. Gayet kısa sayılabilecek bir sürede büyüdüler, sonra karlı büyüyemedikleri inancıyla; maliyeti yüksek...

MAKALEYİ OKU
28
Ağu 2016
Robot kullanımını artırmak için

Robotik-Mekatronik Dergisi`ni yayımlama kararı aldığımızda sektörün önde gelen firmalarını ziyaret ederek bilgi alışverişinde bulunmuştum. Bu firmalara, sizin anlattıklarınızla; müşteri adaylarınızın robotlu üretimden...

MAKALEYİ OKU

İnterrol - Ana Sayfa

Dergiler
Partnerler