"İSTİKRARLI OLDUĞUMUZUN BİR GÖSTERGESİ"

Söz konusu dönemde vatandaşların hızlı tüketim ve bilhassa hijyen ürünlerine olan ihtiyacının arttığına, üretici firmaların yaşadığı güçlüklerin başında üretimin devamlılığını sağlayabilmek geldiğini ve tedarik zincirlerini uçtan uca sürdürebilmek olduğuna dikkat çekti.

Artüz, sözlerini şöyle sürdürdü: “Firma olarak hem tüketicilerimizi hem de paydaşlarımızı anlamaya çalışıyor ve en yüksek etik standartlar çerçevesinde faaliyet gösteriyoruz. Bu standartlarımızı yıllardır koruduğumuzun güzel bir örneği de üst üste 8 yıl boyunca elde ettiğimiz bu başarı oldu. Üstelik pandemi koşullarında dahi performansımızdan hiçbir şey kaybetmeden birinci seçilmemiz, başarılı performansımızın zorlu şartlarda dahi geçerli olduğunun güzel bir göstergesi oldu. Bundan gurur duyuyoruz.” 

7 KATEGORİDEN OLUŞUYOR

Araştırmada yer alan yedi kategori; Stratejik Uyum, İnsan, Kategori Geliştirme, Tüketici Pazarlama, Ticari ve Alışverişçi Pazarlama, Tedarik Zinciri ve Müşteri hizmetlerinden meydana geliyor.

Bunların ortalaması ise “Genel Performans” olarak belirleniyor.