Müşteri hangi birine gitsin?

banner207

Bu aralar otomasyon firmalarının kafası hayli karışık…

Sürekli 2-3 firma bir araya gelip etkinlik yapmak istiyor. 

Bir de firmaların tek başına yaptığı seminerler var. 

Tüm bu etkinlikler için üretimde çalışan kişiler otomasyon firmalarından sürekli davetler alıyor.

Biz de üreticilere, bu tür etkinlikler hakkında ne düşündüklerini sorduk.

Aldığımız yanıt şöyle...

''İlk zamanlar verimli oluyordu, ama artık hangi birine zaman ayıracağımızı şaşırdık. Uygulama olmayan tanıtımlarla ilgilenmiyor, uygulaması olanları fabrikamızda dinlemeyi daha çok tercih ediyoruz.''

Aynı soruyu bu tür organizasyonları yapan otomasyon firmalarına da sorduğumuzda yaklaşık şöyle bir yanıt alıyoruz...

''Bu tip organizasyonlar bazen çok verimli oluyor ama ilgili kişileri getirebilmek için çok çaba harcamak (ilişki yönetiminden bahsediliyor) zorunda kalıyoruz.'' diyorlar. 

Bu durum artarak devam ederse, bırakın üreticileri o kadar çok etkinliklere getirebilmeyi, telefona bile çıkarmak zorlaşacak.

Acaba, müşteriyi etkinlikten etkinliğe koşturmak yerine, önce talep oluşturup, sonra ayağına mı gitsek?

YORUM EKLE

Endütri 4.0

ST Endüstri Radyo

Dergiler
Partnerler