İlanın detayında Sektörel Tanıtım Dergileri yer alıyordu ve 10 adet dergi arasından sektörüyle ilgili dergiye ücretsiz abone olmasını istiyorduk.
İlanımıza her gün 3 binin üzerinde mühendis ulaştı.
Evet, mühendis diyorum çünkü bize ulaşmak için doldurdukları formdan onların mühendis olduğunu anladık.
Sadece bununla da yetinmedik, bilgi işlem merkezinden arkadaşlarımız verilen bilgilerin doğruluğunu anlamak için üzerinde yoğun çalışma yaptılar.
İçlerinde kimler yok ki?
Otomotivden santrale, gıdadan tekstile, makinadan inşaata, demir-çelikten, elektrik-elektroniğe kadar hemen her sektörden firma.. Bu firmaların en önemli mevkilerinde görev almış mühendisler…
İnanın insan bu abone listesine bakmaya doyamıyor.
Sonuç, ilanımız için tam hedef kitle...

İhtiyacı olan herkes yararlansın

Türkiye’de iletişim sektörü çok güçlü hale geldi. Eğer halka yönelik bir ürününüz varsa ve ürününüzü tanıtabilecek bir bütçeye de sahipseniz başarılı olmamanız için hiçbir sebep yok.
Sonuçta izlenme oranı yüksek olan birkaç TV kanalı sizin işinizi görebilir. Ancak işiniz endüstriyle ilgiyse, bir de müşteri adayınız sadece üreticilerden oluşuyorsa o zaman işiniz oldukça zor demektir.
Çünkü bu durumda müşteri adaylarınızla iletişim kurabileceğiniz çok fazla kaynak yok Türkiye’de.
Belirli standartlara ulaşmış birkaç dergi dışında ne bir TV kanalı ne de web yayını…
İşte buna çare olabilmek için Haberortak.com’u hayata geçirdik.
Haberortak.com şu an Türkiye’den en çok ziyaret edilen ilk 550’inci site ve sürekli yükseliyor.
Biz endüstriyle işimiz olduğunda bu siteyi kullanıyor ve çok yararını görüyoruz.
İhtiyacı olan herkese de öneriyoruz.

Biraz birbirimize güvenelim

Şimdi bu yazıyı okuyan herkesin elini vicdanına koyarak biraz düşünmesini rica ediyorum.
Biz toplum olarak sürekli yabancı hayranlığıyla yetiştirilmedik mi?
Bu hayranlık profesyonel olarak yıllar yılı yönetilmedi mi?
Sanıyorum buna hiç kimsenin itirazı yoktur!
İşte bu sebepten ‘çok işimize yarayacak’ ürünleri sırf yerli diye kullanmaktan imtina ediyoruz.
Bence bunun altında yatan en büyük sebep ‘birbirimize olan güvensizliğimiz!’
Haberortak.com’u KOBİ’lere ve tüm reel sektöre kazandırmış olan bir yerli şirket değil de yabancı şirket olsaydı hepimiz, ‘şekerin etrafında toplanmış karıncalar gibi’ Haberortak.com’da yer almak için uğraşırdık!
Daha da acı olanı biz birbirimize güvenmediğimiz için bir yabancı şirketin sanal alemde bize aracılık etmesi!
Yani Türkiye’de KOBİ’lere ve reel sektör firmalarına ulaşmak isteyen birçok şirketimiz bu yabancı firma üzerinden Haberortak.com’a reklam veriyor.

Şaka değil gerçek!