Sarmak Kompresör yenilendi

SARMAK`TAN LOGO DEÐİŞİMİ

Sarmak Kompresör yenilendi
Satınalma Zirvesi

Saracoğlu, Almanya’da bulunduğu dönemde edindiği bilgi ve tecrübeyle, kendi memleketinde yerli bir makina üretmek için 1975’te yola çıktı. Atlatılan zorlu dönemlerin ardından Adana’da hatırı sayılır bir istihdam yarattı ve bugün Sarmak’ı sektöründe Türkiye’nin lider firmalarından biri haline getirdi.

Sarmak, bugün Adana Organize Sanayi Bölgesi’ndeki, yaklaşık 10 bin metrekarelik kapalı alana sahip fabrikasında üretimini arttırarak sürdürüyor. İstanbul, Ankara illerinde bölge merkezleri; Bursa, Kayseri, Denizli illerinde servis merkezleri, tüm Türkiye çapında da bayileri bulunan ve ihracat yaptığı ülke sayısını her geçen gün arttıran bir kompresör markası olan Sarmak, geleceğe daha iddialı adımlarla yürüyor.

Felsefesini “İnsan, Teknoloji ve Sistem” gibi son derece net temeller üzerine kuran Sarmak’ta ilk göze çarpan özellik, Saracoğlu’nun Alman ekolünden gelen disiplini. Bu disiplin, organizasyondaki herkes tarafından benimsenmiş ve meyvelerini vermiş durumda. Sarmak insana saygı duyan bir anlayışla; deneyimli, eğitimli, sürekli kendini geliştiren ve Sarmak kültürünü özümsemiş çalışanlardan oluşan dev bir aile portresi çiziyor. Çalışanların ortalama çalışma sürelerinin uzunluğu da bu aile içindeki uyumun sonucu. Bu durum aynı zamanda üretim standartlarının korunmasını ve her geçen gün yükselmesine de olanak sağlıyor. Teknolojik yatırımlarını, uluslararası işbirlikleriyle en üst seviyede sürdüren Sarmak; tedarik, üretim, pazarlama, satış ve satış sonrası hizmetler dahil tüm süreçlerini sistemli olarak geliştiriyor.

Sarmak, 2010 yılı sonunda daha modern ve dinamik bir yapıya kavuşmak için kendine bir yol haritası çizdi. Yapılan bağımsız pazar araştırmaları sonuçları gelecek öngörüleriyle birlikte değerlendirildikten sonra sonuçlar doğrultusunda pazarlama stratejileri oluşturuldu ve yarının marka özüne karar verildi. Etkin iletişim kanallarının oluşturulması amacıyla şirket bünyesinde Pazarlama Departmanı kuruldu. Müşteriler ve potansiyel alıcılarla birebir yapılan görüşmeler ve iç görüler derlenerek iletişim sürecinin altyapı çalışmaları alanında uzman bir reklam ajansıyla yapıldı. Sonunda yeni Sarmak iletişiminin teması, tonu ve hedefleri belirlendi. Logosu da dahil olmak üzere Sarmak tüm kurumsal kimliğini baştan sona yeniledi.

Prensiplerini, tecrübesini ve dinamik yapısını yansıtan yeni kurumsal kimliğiyle Sarmak, her konuda farklılık yaratarak sektörünün en önemli oyuncusu olmayı planlıyor.

Tüm makina haberleri için -tıklayın-
 

Güncelleme Tarihi: 06 Mart 2012, 21:40
YORUM EKLE

ST Endüstri Radyo

ST Endüstri Radyo

Dergiler
Partnerler