Halimoğlu

Vaillant enerji verimliliğini en üst seviyeye çıkartacak

Vaillant Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Erol Kayaoğlu, hem doğayı koruma anlayışları hem de dijitalleşen dünyayla aynı doğrultuda ilerleyerek enerji verimliliğini en üst seviyeye çıkaran ürünlere yatırım yaptıklarını açıklıyor.

Proses Zirvesi

Türkiye ısıtma ve soğutma pazarında, en geniş ürün gamına sahip markalardan biri olan Vaillant, bu yıl da yeni ürün tanıtımlarına devam edecek. Kombiye yapacakları yatırımların yanı sıra ısı pompalarıyla da sahada yerini almaya hazırlanan markanın çalışmalarını, Vaillant Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Erol Kayaoğlu ile konuştuk.

Vaillant Kombi’nin çalışmalarını öğrenebilir miyiz?

Vaillant, 1874 yılında şofbenin mucidi olan Johann Vaillant tarafından Remscheid’da kuruldu. 145 yıllık köklü bir geçmişe sahip olan Vaillant olarak, Türkiye ısıtma ve soğutma pazarında, en geniş ürün gamına sahip markalardan biriyiz. Ayrıca yenilenebilir enerji kaynaklı ürünler, kaskad yoğuşmalı ısıtma çözümleri, sistem otomasyonu, yenilenebilir enerjiler ve konvansiyonel sistemlerin beraber kullanıldığı hibrid sistemler üzerine odaklanıyoruz. 250 yetkili satıcı ve 300’den fazla satış noktası ile toplamda 550’den fazla noktada son kullanıcılar ile buluşuyor, kendi bünyemize ait 7/24 çözüm merkezimiz, tüketici deneyimi geliştirme birimimiz, 200’ün üzerinde 7/24 faaliyet gösteren mobil servis araçlarımız ile benzersiz bir hizmet yapısı sunuyoruz. Tüm bunların yanı sıra hem tüketicileri hem de ustaları kapsayan sadakat kulübümüz Vaillant Club sayesinde hedef kitlemiz ile sürekli temas halinde bulunuyor, aynı zamanda kendilerini ödüllendiren birçok fırsat sunuyoruz.

En son çıkan yeni ürününüz hakkında kısaca bilgi verir misiniz?

Geniş ürün yelpazemiz ile fark yarattığımız sektörümüzde, kullanıcıların ihtiyaçlarına uygun ürünlerimizle en üst seviyede hizmet sunuyoruz. Vaillant olarak hem doğayı koruma anlayışımız hem de dijitalleşen dünyayla aynı doğrultuda ilerleyerek enerji verimliliğini en üst seviyeye çıkaran ürünlere yatırım yapıyoruz. Geçtiğimiz yıl Vaillant Group içerisinde seçili ürünlerimizde uyguladığımız Gren IQ felsefesi ile tasarlanmış ürünlerimizle yoğuşmalı ürün ailemizi daha da genişlettik. Yüzde 85 geri dönüştürülebilir malzemelerden üretilen, beraberindeki VRC700f ile birlikte A+ ısıtma verimliliğine sahip olan ecoTEC Exclusive multi yoğuşmalı kombimizi Mayıs ayında piyasaya çıkarttık. ecoTEC Exclusive yoğuşmalı kombi; birden fazla yoğuşma sağlayan teknolojisi, cep telefonuyla kontrol ve uzaktan erişim gibi üstün özelliklere sahip. Yüksek sıcak su konforu, Quite Mark sessizlik ödülü, benzersiz Vaillant tasarımı ve 1:10’a varan geniş modülasyon oranı ile Green IQ ecoTEC Exclusive hem teknolojik hem de verimlilik anlamında Premium segmentin üzerinde yer alacak.

2019 yılında hangi konulara odaklanacaksınız?

2019 yılının tüm firmalar için farkındalık yılı olacağını düşünüyorum. Pazarların büyümeme ihtimaline karsı bütçe dönemleri hepimiz için zorlu süreçler olacaktır. Ekonominin durgun olduğu süreçlerde bugüne kadar yapılanlardan farklı adımlar atan markaların daha aktif olacağını düşünüyorum. 2019 yılında dikkat edeceğimiz en önemli husus gereksiz maliyetleri sistemden kaldırmak ve daha fit bir şirket olmak yolunda adımlar atmak olacak. Vaillant olarak biz de yatırımlarımızı sürdürecek ve yeni ürün tanıtımlarımıza ara vermeden devam edeceğiz. Ana iş kolumuz olan kombiye yapacağımız yatırımların yanı sıra ısı pompalarımız da sahada yerini alacak. Yeni ürünlerin yanı sıra iş ortaklarımıza sunacağımız dijital çözümlerle Vaillant’ı kolay erişilebilir ve daha hızlı ulaşılabilen, iletişim kurulabilen bir platform haline getireceğiz. Reklam yatırımlarımıza ise hız kesmeden devam edeceğiz.

Sürdürülebilirlik alanında sağladığınız fayda nedir?

Son zamanlarda sürdürülebilirlik şirketlerin rekabet etme gücünü de belirleyen bir faktör olmaya başladı. Bu gelişmelerin sonucu olarak şirketler de tüketicilerin beklentilerine cevap vermek adına doğaya daha saygılı hareket ediyor ve bu alanda daha çok proje üretiyorlar. Sürdürülebilirlik alanında oluşan algıya paralel olarak tüketici davranışları da şirketleri sürdürülebilirlik konusunda sorumlu olmaya teşvik ediyor. Bilinçli tüketiciler bir malı ya da hizmeti satın almadan önce şirketlerin sürdürülebilirlik performansını da sorguluyorlar.
Vaillant olarak sürdürülebilirlik felsefemizi sürdürülebilir yaşam, sürdürülebilir kalkınma, sürdürülebilir enerji, sürdürülebilir çevre ve sürdürülebilir pazar başlıkları altında topladık. Hem yüksek verim değerlerine ulaşan yenilenebilir enerji kaynaklı ürünleri odağına almış hem de üretimde kullandığı parçaları yüzde 85’lere varan oranda geri dönüştürülebilir malzemelerden seçen bir şirket olarak günümüz teknolojisinin ötesinde inovasyonlara imza atmayı önceliklendiriyoruz. Ürünlerimizin yanı sıra, yürüttüğümüz sosyal sorumluluk projelerimizle de topluma değer katmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda 2015 yılında Doğa Derneği işbirliğinde “Küçük Akbaba Koruma Projesi”ni hayata geçirdik. Ankara’nın Beypazarı ilçesinde yuva yapan ve nesli tükenmeye yüz tutan küçük akbabaları koruma amacıyla hayata geçirdiğimiz projenin ilk fazını 2017 yılında tamamladık. Yürütülen çalışmalar sonucunda Beypazarı’nda 120 çift küçük akbaba yaşamlarını devam ettiriyorlar. Projenin ikinci fazına ilişkin çalışmalara ise geçtiğimiz yıl Mersin’de başladık. Yılsonunda yapılan sayımlarda 812 küçük akbabanın bölgeden geçişine tanıklık ettik.

YORUM EKLE
İlişkili Haberler
SEKTÖREL BÜLTENE ABONE OL
Dergiler
Partnerler