Markaküpü

TürkTraktör'de bayrak değişimi

Bumatech

Ar-Ge konusundaki yatırımlarını öncelikli olarak gören TürkTraktör, Ar-Ge’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine, uzun zamandır CNHI’da farklı global pozisyonlarda görev alan Jetender Ahuja’yı atadı.

TürkTraktör Ar-Ge’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine gelen Jetender Ahuja, 1996 senesinde Hindistan’daki YMCA Mühendislik Enstitüsü Makine Mühendisliği bölümünü bitirdi.

İş yaşamına 1996 yılında Eicher Ltd’de Garanti Yöneticisi olarak başlayan Jetender Ahuja, burada gerçekleştirdiği çalışmaların ardından, uzun  seneler b oyunca farklı pozisyonlarda görevler üsteleneceği CNHI ailesine katıldı. Jetender Ahuja 1998-2004 dönemleri arasında New Holland Hindistan’da Ürün Destek Mühendisi olarak görev aldı.

2004 senesinden başlayarak 3 yıllık bir süre boyunca İngiltere’de Teknik Eğitim Uzmanı olarak Doğu Avrupa, Ortadoğu, Afrika ve Asya bölgelerini ziyaret ederek; İngiltere, İtalya, Türkiye, Brezilya ve Çin’den temin edilen traktörlerin teknik eğitimlerinin geliştilmesi ve hayata geçirilmesinden sorumlu oldu.

Jetender Ahuja çalışmalarına, 2007-2011 seneleri arasında Hindistan’dan iadre ettiği Japonya Bölge Servis Müdürü olarak sürdürmesinin ardından; 2011 CNHI Çin’de çalışmaya başladı. 2013’e kadar CNHI’ın Çin’deki Ürün Performans Müdürlüğüne devam eden Ahuja, 2013 senesinden itibaren 3 yıla yakın bir süre Ürün Destek Yöneticisi olarak Çin’de Ürün Destek Ekibi’nin oluşturulmasında aktif olarak görev aldı.

2015-2017 seneleri arasında Ürün Destek Direktörü (Çin) olan Jetender Ahuja TürkTraktör’de çalışmaya başlamadan önce ise,yine CNHI Çin’deki Global Ürün Komitesi’nde Tarımsal Ürün Geliştirme Direktörü olarak Traktör, Balya, Biçerdöver Grubu ve mühendislik çalışmalarının yönetimini üstlendi.

Temmuz 2018 itibarıyla TürkTraktör Ar-Ge’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atanan Jetender Ahuja, TürkTraktör’ün Ar-GE konusunda yürüttüğü çalışmalarının tamamından sorumlu olacak. 

YORUM EKLE
İlişkili Haberler
SEKTÖREL BÜLTENE ABONE OL
Dergiler
Partnerler