Enerji Zirvesi

EİB’in hedefi ihracatta optimizasyon

Enerji Zirvesi

Ege İhracatçılar Birliği, maksimum konfeksiyon ihracatı hedefiyle, Türkiye’nin en büyük pazarı AB ülkelerindeki ithalatçıları kapı kapı dolaşıp, ürünlerini tanıtıyor. İlk 10 ayda yüzde 19'luk ihracat artışıyla Türkiye, 10 ülke içinde ihracatını en fazla artıran ülke oldu

Yüzde yüz yerli malından üretilip, ihraç edilen ürünlerin başında, üretim ve istihdamın önde gelen alanlarından Hazır Giyim ve Konfeksiyon sektörü geliyor.
Türkiye’nin bir numaralı ihracat noktası AB ülkelerini, kapı kapı dolaşarak, ürünlerini tanıtan Egeli, hazır giyim ve konfeksiyoncular, Hollanda’daydı.
İki organizasyona birden iştirak eden, ihracatçılar, Hollanda, konfeksiyon ihracatında artış rekortmeni oldu.

İHRACATÇI DANİMARKA VE FRANSA'DAN SONRA HOLLANDA'DA

Danimarka’ya yönelik fırsatları, önceki ay, yerinde araştıran, Eylül’de Fransa’da Premiere Vision (PV) Manufacturing Paris Fuarı'na ve İstanbul’da Premiere Vision İstanbul Fuarı’ndan, Hollanda’ya geçen, hazır giyimcinin hedefi, ihracatta optimizasyonu yakalamak.

Hollanda’nın ithalatçılarından sonra, Alman ve Belçikalı ithalatçılarla da, bir araya gelen, ihracatçılar, eş zamanlı olarak, Amsterdam’da organize edilen, en prestijli denim fuarı kabul edilen Amsterdam Kingpins Fuarı’na da iştirak etme fırsatı buldu.

100'ÜN ÜZERİNDE İŞ GÖRÜŞMESİ

Türkiye’den, Hollanda’ya, “Hollanda Ticaret Heyeti” kapsamında giden 20’den fazla ihracatçı, 
Amsterdam’ın prestijli moda merkezi De Hallen’de kurulan alanlarda, Alman, Hollanda ve Belçikalı ithalatçı firmalarla, 100’ün üzerinde ikili görüşmede bulundu.

İHRACAT ARTIŞINDA TÜRKİYE 1. OLDU

Hollanda Ticaret Heyeti, görüşmelerin ikinci gününde ise denim üreticisi firmalarla Amsterdam’da organize edilen Amsterdam Kingpins Fuarı’nda denim sektörü ithalatçılarıyla iş görüşmeleri yaptılar.
Hollanda, konfeksiyon ihracatında artış rekortmeni oldu.
 
İlk 10 aylık, Türkiye’nin, Hollanda’ya hazır giyim ve konfeksiyon, ihracatı yüzde 19’luk artışla 830 milyon dolara çıktı.

 
İhracatçıları Birliği Başkanı Burak Sertbaş, yüzde 19’luk ihracat artışının, ilk 10 ülke içerisinde en yüksek artış oranı olduğuna dikkat çekti.
 
Hollandalı muhataplarıyla, yüzden fazla görüşme gerçekleştiren, Hollanda Ticaret Heyeti, görüşmelerde verimliliğin  beklenenin üzerinde gerçekleşmesi üzerine, 2019’dan itibaren, bu gezileri periyodik hale getireceklerini belirterek, “Hollanda’da ticari görüşmelerde yakaladığımız çıtayı, diğer Avrupa ülkelerine de taşımayı planlıyoruz.

 
Hollanda’da Gabbiano Denim, Alchemist Fashion, Indigo68, New Star Jeans, Amster Denim, Good Brands Cars Jeans, Buhonero, Bell Rain BV, Bien There, Angel&Maclean, Global Fashion Trading, DutchDandy gibi firmalarla yapılan görüşmelerin meyvelerinin önümüzdeki yıl alınmasını bekliyoruz” dedi.

Robot Yatırımları
YORUM EKLE
İlişkili Haberler
SEKTÖREL BÜLTENE ABONE OL
Dergiler
Partnerler