Markaküpü

Brisa CEO’su Cevdet Alemdar’ın iş gündemi...

Ar-Ge ve üretim gücümüz ile 2018 yılı ilk çeyrek döneminde satış gelirlerini bir önceki seneye kıyasla %47 oranında artıran Brisa'nın CEO’su Cevdet Alemdar; "Hedefimiz, büyümeyi sürdürülebilir kılarak pazarda yalnızca kalitede ve büyüklükte değil, yenilikte de liderliğimizi ilerletmek” dedi.

Sabancı Holding iştiraklerinden Türkiye lastik pazarı lideri Brisa, 2018 yılı 1. çeyrek dönemi finansal performansını açıkladı. 2017 yılında açılan Ar-Ge Merkezi ve 2018 yılında başlangıç üretimlerine başlayan ikinci fabrikası ile şirket, hem ulusal hem de uluslararası pazarlarda yeni atılımlarıyla gücünü artırdığı bir dönemi geride bıraktı. Brisa, yılın ilk çeyrek döneminde toplam satışlarını geçen senenin aynı dönemine göre adetsel olarak %28 artırdı ve net satış gelirlerinde %47 oranında bir büyüme sağladı.

Pazarda bu gelişmelerle, “sürücülerin toplam yolculuk tecrübesinin yenilik lideri” olarak, müşterilerinin yolculuğunu lastiğin ötesinde hizmetlerle zenginleştirmek için yeni atılımlar içinde olduklarına değinen Brisa CEO’su Cevdet Alemdar; “Türkiye lastik sektörü liderliğimizi bu yıl ileri taşımaya kararlıyız. Rekabetin her geçen gün arttığı uluslararası ve ulusal pazarda insana yakınlığımızla, yenilikçiliğimizle, teknolojimizle ve dengeli finansal yapımızla istikrarlı bir şekilde büyüyoruz. Ülkemizde; Brisa liderliğini de güçlendirmeye devam ediyor. Yolculuğun yeniden keşfedilmesi yolunda, Ar-Ge’mizi, dijital dönüşümü ve lastik ötesi hizmet yeniliklerini üç temel önceliğimiz olarak belirledik. Yenilik liderliği bizim için sektörde oyunun kurallarını değiştiren şekilde müşterilerimize değer katmaktır. Kuvvetli bayi teşkilatımız, sağlam iş birliklerimiz, dijital dönüşümü içeren yenilikçi hizmetlerimiz, artan Ar-Ge ve üretim gücümüz ile 2018 yılı ilk çeyrek döneminde net satış gelirlerimizi bir önceki seneye kıyasla %47 oranında artırma başarısı gösterdik. Markalarımız, kendi segmentlerinde liderliklerini güçlendirirken, Brisa pazar payını artırdı. Hedefimiz, hem toplam satış gelirlerimizde hem de ihracatımızda büyümeyi sürdürülebilir kılarak pazarda yalnızca kalitede ve büyüklükte değil, yenilikte de liderliğimizi ilerletmektir” dedi.

YORUM EKLE
İlişkili Haberler
SEKTÖREL BÜLTENE ABONE OL
Dergiler
Partnerler