Doka, hem ürün hem de hizmet özelinde sürekli kendisini yenileyen bir marka. Bu yaklaşımının en önemli iki sonucu; ise hiç kuşkusuz dünyadaki sosyo ekonomik süprizlere karşı güçlü kalabilmesi ve de müşteri memnuniyetini sağlayabilmesi. Yönünü dijitalleşmeye çeviren markanın 2021 yılında odaklanacağı konuları Doka Türkiye’nin Genel Müdürü Ender Özatay’dan dinledik. 

"ÇALIŞANLARIMIZIN SAĞLIĞI ÖNCELİĞİMİZ"

"Şu anda olduğu gibi bütün imza projelerde yer almaya devam etmek. Bu aslında hem bizi hem de ekibimizi motive ediyor. Müşterilerin de Doka’ya yönelik motivasyonunu artırıyor. 2020 yılına baktığımızda; İstanbul Finans Merkezi’nde devam eden Ziraat Bankası binası, Vakıfbank binası, Kuzey Marmara Otoyolu, 1915 Çanakkale Köprüsü, Akkuyu Nükleer Santrali, Eyiste Viyadüğü, Yusufeli Köprüsü’ndeki bazı bölümler, 1915 Çanakkale Köprüsü’nü Çanakkale’ye bağlayan otoyolun tüm viyadükleri, şehir hastanelerinin neredeyse tamamı (İstanbul Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi, İzmir Şehir Hastanesi, Ankara, Gaziantep, Adana şehir hastaneleri vb.) bizi de ekibimizi de motive etti. Ama biz bu tür projeleri yine almak istiyoruz. İlk hedefimiz bu. İkincisi, ekibimiz bizim için çok önemli. Onların sağlığını korumak adına her şeyi yapıyoruz. İşlerimizin yoğunluğuna rağmen şu an ofiste beyaz yakalı beş kişiyiz. Geri kalan tüm beyaz yakalı arkadaşlarımız evden çalışıyor. Mavi yakalı arkadaşlarımız da 15 gün dönüşüm olacak şekilde çalışmalarını sürdürüyorlar. Çalışanlarımızın sağlığını korumak için böyle bir tedbir aldık. Özetle; büyük projelerde yer almaya devam etmek ve çalışanlarımızın sağlığı her zaman önceliğimiz."