Polinet Firma Ortağı Bahadır Atila, ikinci yarı yıla yönelik planları hakkında şunları söyledi:

“Polinet firması olarak, yıllın Mart ayı başında başlayan Covid-19 pandemi salgını ile ilgili ilk şoku atlattıktan sonra oluşan bu yeni koşullar doğrultusunda yılın ikinci yarısı için neler yapabileceklerimizi düşünmeye başladık. Sene başında şirket satış hedeflerimizden en önemlisi ihracat satışlarımızı artırmak idi. Bu amaçla birtakım pazarlama faaliyetlerimizi hedef pazarlarda artırmak amaçlı çalışmalar planlamıştık. Şubat ayında Özbekistan Yapı Fuarına katılmıştık. Birtakım olumlu gelişmeler olmasına rağmen pandemi nedeniyle henüz sonuçlanmadı. Haziran ayında Nijerya, Kasım ayında Fas ülkelerinde yapı fuarlarına katılacaktık, her ikisi de seneye ertelendi. Bu şartlar altında katılmak zaten çok büyük risk taşıyor. İnşaat sektörüne yönelik  polikarbonat ürün yapımız, bizi bu sektördeki yatırımları takip etmemizi gerektiriyor. Önümüzdeki dönem satış ve pazarlama faaliyetlerimizi, dijital mecrada artırmamızı gerektirdiğine inanıyoruz. Bu nedenle sanal fuarlar dahil, daha çok dijital ortamda aktif olarak bulunmaya çalışacağız. Ağırlıklı olarak yurtdışını hedeflediğimiz bu dijital ortamda kendi sitemizi de daha çok interaktif hale getireceğiz. Zaten bu mobil dünyada 7x24 saat aktif olabiliyorsunuz. Mevcut iç ve dış mekanlarda pandemi nedeniyle, bireysel veya küçük gruplar halinde çalışılmasına olanak sağlayan Newlux ve Multilux modüler sistem ürünlerimizin yeni iç mekanlar oluşturulmasına yönelik katkılarını  öne çıkaracağız. Bu amaca yönelik yeni bir sistem tasarlamaktayız. “