Markaların müşterileri ile ilişkilerinin değerlendirildiği, bu kapsamda müşterisi ile sürdürülebilir ilişkiler kurabilen markalara ödül takdim edilen A.L.F.A. Awards bu yıl da gerçekleşti. 28 Ma-yıs Salı tarihinde beşincisi kez gerçekleştirilen ödül gecesi Yapı Kredi Bomontiada’da yapıldı. 

Marketing Türkiye ve AKADEMETRE’nin birlikte gerçekleştirdiği etkinliğe bu yıl 44 farklı ka-tegoride ödül takdim edildi. İklimlendirme sektörünün önde gelen ismi Bosch Termoteknoloji, “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka” kategorisinde üçüncülük ödülüne layık görüldü.

Müşteri taleplerini ele alırken onlara özel çözümler sunduklarını belirten Bosch Termo-teknik Türkiye Pazarlama Direktörü Ali Aktaş, bu yaklaşımlarıyla verdikleri verdiğimiz hizmeti kişiselleştirdiklerini açıklıyor. Örneğin, 2016 yılında hayata geçirdikleri ‘Bosch Focus’ projelerini örnek gösteren Aktaş, Müşteri İletişim Merkezi’ne gelen tüm talep ve bildirimlerin tek bir platformda kayıt altına alındığına işaret ediyor. Platformda kayıt altına alınan taleplere tanımlanan numaralar sayesinde, müşteriler taleplerinin takibini güncel olarak sistem üzerinden yapabildiğini ve ek talepleri olduğu takdirde aynı numarayı kul-lanarak ekleme yapabildiklerini ve de interaktif bir sürece dâhil olduklarını açıklayan Ak-taşmüşteri odaklı projeler geliştirmeye devam edeceklerini sözlerine ekledi.