DİJİTAL DÖNÜŞÜM, MÜŞTERİYİ ANLAMA, MÜŞTERİNİN İHTİYAÇ VE BEKLENTİLERİNİ KARŞILAMA

Ödülle ilgili açıklama yapan Esas Gayrimenkul COO’su Nevzat Yavan, “Dijital çağın merkezindeki büyük veri, birçok sektörün olduğu gibi perakende sektörünün de geleceğine yön veriyor. Bu sebeple, Esas Gayrimenkul olarak uzun süredir müşteri profilindeki değişiklikleri ve ziyaretçi taleplerini yakından takip ediyoruz. Bu kapsamdaki çalışmalarımızı dijital dönüşüm, müşteriyi anlama, müşterinin ihtiyaç ve beklentilerini karşılama olmak üzere 3 ana başlıkta topluyoruz” dedi ve sözlerine şöyle devam etti: “Tüm bu başlıkları kapsayan ve Esas Varlık Yönetimi platformumuzun önemli bir ürünü olan “shopla” uygulamamızın aldığı bu kıymetli ödülden ötürü büyük bir gurur duyuyoruz. Bu ödülün bizim için en büyük anlamı ise uzun zamandır verdiğimiz emeğin, titizlikle gerçekleştirdiğimiz çalışmaların takdir ediliyor olması… Shopla; çok kısa süre içerisinde 250 bin indirme sayısına ulaştı ve markalarımızın yüzde 65’ini program ortağı haline getirdik. Bu özel uygulamaya ilk günden itibaren inanan ve tasarımından hayata geçirilmesine bütün süreçlerinde büyük emekler veren tüm ekip arkadaşlarım ve proje ortaklarımız SAS Türkiye, Partner Republic, Global Miles ve POI Labs’a teşekkür ediyorum.”

BABA YAPI, "YAPI FUARI"NDA YERİNİ ALIYOR BABA YAPI, "YAPI FUARI"NDA YERİNİ ALIYOR

HEM MÜŞTERİYE HEM DE MARKAYA FAYDA SAĞLAYAN UYGULAMA

Müşteriyi tanıyan, analiz eden ve ona uygun avantajlar sunan mobil bir uygulama olan Shopla uygulaması, kapsamlı bir avantajlar dünyası sunuyor. Ziyaretçiler, shopla uygulamasıyla alışverişlerini, ziyaretlerini ve AVM’de geçirdikleri süreyi uygulama içindeki cüzdanında ShopPara’ya dönüştürüyor. Kazandığı ShopPara’ları biriktirebiliyor ya da AVM içerisindeki mağazalarda, eğlence noktalarında, restoranlarda, vale hizmetinde ve etkinlik bileti gibi farklı seçeneklerde harcayabiliyor. Shopla uygulaması ayrıca markalara da daha önce sahip olmadıkları yüksek değerli veri akışını sağlıyor. Bu verileri kendi içinde işleyip anlamlandıran markalar; mağaza trafiğini/cirosunu, müşteri bağlılığını ve sepet ortalamasını artırmaya yönelik önemli katkılar elde edebiliyor.