Yeniliklerle isminden söz ettiren Daikin Türkiye, önemli bir çalışmaya daha imza attı. Marka, Daikin Mobile’i çalışanlarıyla bağlarını daha fazla güçlendirmek, iletişimi ve markaya aidiyeti derinleştirme yaklaşımını karşılamaya yönelik geliştirdik. Mobil cihazlardaki uygulama kullanımlarının artışını göz önünde bulunduran şirketler teknolojinin mobil gücünü de bünyelerine katarak verimliliği ve motivasyonunu artırıyor. Şirketler tüm bilgi ve belgelerin üretildiği, paylaşıldığı, izlendiği, depolandığı yeni mobil platformlarla, zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor. Çatısı altında 500 beyaz yakalı, Hendek’teki tesisinde 800 mavi yakalı, servislerde çalışan 500 kişi ve bayilerinde yaklaşık 300 kişiyle iklimlendirme sektöründe faaliyet gösteren Daikin Türkiye, iklimlendirme sektöründeki 400 kadar tedarikçi ile iş birliği içerisinde ve paydaşlarıyla beraber toplamda 2 bin 500 kişilik bir yapıyı temsil ediyor. 

İÇ İLETİŞİMDE MOBİL DÖNEM

Patenti ve üretimi Daikin Türkiye’ye ait olan ‘Daikin Mobile’ uygulaması, kuruluşların farklı bölümleri arasında yaşanması kaçınılmaz olan iletişim sorunlarına önemli bir çözüm olarak öne çıkıyor. Firmaların hızlıca yol alması gerektiği birçok önemli konuda yaşanan aksaklıkları yeni nesil bir iletişim gücü ile ortadan kaldırarak önemli bir ihtiyaca cevap vermeye odaklanan Daikin; Instagram, Facebook ve Twitter gibi popüler uygulamaların özelliklerinin de bulunduğu Daikin Mobile ile kullanıcılarına hepsi bir arada sosyal ağ deneyimi yaşatıyor. Bu yeni uygulamayla markanın çalışanları, birçok şirkette sorunlara ve atıl iş kapasitesine neden olan iletişim kopukluğu ve beraberindeki hataları en aza indirgemeyi sağlayan bir platforma kavuşmuş oluyor. Daikin Mobile’i ücretsiz indirmek için Apple Store ve Google Play Store kullanılabiliniyor. Daikin Türkiye çalışanlarının, bayilerinin, paydaşlarının ve servislerinin erişime açık olan Daikin Mobile uygulaması sadece akıllı telefonlarda uygulanabiliniyor. 

A’DAN Z’YE MOBİL BİR ÇÖZÜM SUNUYOR

Daikin Mobile uygulaması fikrini başka şirketlerin de mobil dünyaya dahil olmaları için kendileriyle paylaşmayı hedeflediklerini ifade eden Daikin Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü Hülya Dinçer, Daikin Mobile uygulamasını geliştiren ve hayata geçmesini sağlayan Konuşan Markam firmasının bu mobil uygulama örneğiyle kusursuz bir mobil deneyimini başka şirketler için de geliştirdiğini açıklıyor. Konuşan Markam’ın uygulama fikrini geliştirmekten uygulama içerisindeki tüm içerikleri sağlamaya yönelik çözüm sunduğunu belirten Dinçer, aynı zamanda kullanıcıların karşılaşabilecekleri sorunları öncesinden tespit ederek tüm bakım kullanım desteğini vermeyi de içeren A’dan Z’ye mobil bir çözüm sunduklarını aktarıyor.