Üst üste sevilen marka seçilen Arçelik, 2018’de de bu durumu bozmadı. Sevilen marka, MediaCat-Ipsos ortaklığında yapılan “Türkiye’nin Lovemark’ları 2018”de beyaz eşya kategorisinde 11. kez Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. “Lovemark” ödülü, firma adına Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi’ye verildi.
ARÇELİK’İN BAŞARI REÇETESİ
Arçelik’in, 63 yılda sevenlerine, çok sayıda icadını ulaştırdığını kaydeden Tüfekçi,
“Müşterilerimize, farklı hissedecekleri, mutluluk odaklı, katılımcı, isteklerini tam zamanında karşılayan bir hizmeti kendimize şiar edindik. Ülkemizin her noktasında, servis ağımız, satış noktalarımızla her an yanlarında olduğumuzu gösteriyoruz. Modern anlayışla memnuniyet seviyemizi maksimum düzeyde tutuyoruz. Müşterilerimiz, sevenlerimiz bu ödülle bizi bir kez daha tescil etti. 11. kez bu başarıyı tekrarlamamızın nedeni, müşterilerimizin, sevenlerimizin bize duyduğu güven ve aşktır. İşte bu çerçevede, yorulmadan, aşkla işimizi yerine getirirken, müşterilerimizi en iyi, en donanımlı ürün ve teknolojilerimizle bir araya getirmeye devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
OYLAMA KAÇ BRANŞTA YAPILDI?
3 bin aşkın, 15- 55 yaş bandındaki örneklemin oylamasıyla “Türkiye’nin Lovemark’ları 2018 Araştırması” sonucunda 22 kategoride Türkiye’nin sevgiyle bağlı olduğu markalar belirlendi.