Pandemi döneminde yeni pazarlara ve iş birliklerine odaklanan Porland, hali hazırdaki ihracat gücünü artırmayı hedefliyor. Bu hedefine ulaşmak amacıyla da rotasını ABD, Avustralya ve Afrika’ya çevirdi. Porland, bu pazarlara kendi geliştirdiği premium ürünlerini sunacak. Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren Porland İhracat Direktörü Oğuz Uçar, pandemi sürecinin ihracatı olumsuz etkilediğine dikkat çekerek bu süreçte yeni pazarlara odaklandıklarını ve krizi bir anlamda fırsata dönüştürdüklerni belirtti. Uçar, konuşmasına şu sözlerle devam etti: “Gastronomi alanında global oyuncuların arasındaki konumumuzu güçlendirmek amacıyla yurt dışı çalışmalarımıza devam ediyoruz. İlk etapta ABD pazarı için yeni iş birlikleri kurduk ve pazara hızlı bir giriş yaptık. Radarımızda olan diğer pazarlar arasında ise Avustralya ve Afrika bulunuyor. Diğer taraftan Avrupa kanadında güçleşen ve yavaşlayan bir ticaret söz konusu. Orta Doğu’da ise ticaret yeni yatırımlarla sürüyor. Her yıl katıldığımız dünyanın en önemli fuarları bu yıl ertelendiğinden global pazarlardaki ağımızı daha da genişleterek yeni fırsatlar ve pazarlar yaratmaya odaklanıyoruz.” dedi.