Mcdodo Türkiye Genel Müdürü Mehmet Uçurum, koronavirüs salgının de etkisiyle Türkiye’de mobil aksesuar pazarının 5 milyar TL’lik büyüklüğe ve 20 milyon adetlik satışa ulaştığını belirtti. COVID-19 salgınıyla birlikte evde geçirilen zamanı artırdığını ifade eden Uçurum, evde kalanların mobil cihazlarına yönelmesi ve oyun/video gibi aktivitelerin artması, kullanıcıları oyuncu kablolarına, kablosuz şarjlara, Type-C bağlantı, hızlı şarj adaptörleri ve powerbanklere yönelttiğini söyledi.

TREND YUKARI YÖNLÜ

Ekonomilerdeki durgunluğa rağmen aksesuar pazarının 2020 yılında geçen yıla göre yüzde 40 büyüyeceğini ifade eden Uçurum, daralmaya rağmen aksesuar satışlarında trendin yukarı yönlü olduğunu belirtti. 
Cep telefonu ve bilgisayar aksesuar pazarında ilk etapta yüzde 10 pazar payına ulaşmayı planladıklarını söyleyen Uçurum, en büyük hedeflerinin Türkiye'deki mobil aksesuar tüketicisine kaliteli ürünleri ulaşılabilir fiyatlarla sunmak olduğunu belirtti.