Arçelik ve Reklam Ajansı Y&R-İstanbul, Reklamcılar Derneği tarafından 11-12 Ekim tarihlerinde düzenlenen Türkiye'nin en önemli yaratıcılık ve pazarlama etkinliği Kristal Elma Festivali kapsamında gerçekleşen 30. Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması’nda 4 ödül birden kazandı. 30 Yılın Yaratıcılığa Cesaret Veren Reklam veren Özel Ödülü’nü kazanan Arçelik, aynı zamanda 1 kristal elma, 1 gümüş elma ve 1 bronz elmanın sahibi oldu. Arçelik, dünyada bir ilk olan karbon fiber buzdolabı Diamond reklam kampanyası ile “Uygulamada Mükemmellik-En İyi Animasyon” kategorisinde Kristal Elma, basın kategorisinde; “Blender – Pardon Karıştırmışız” reklam kampanyası ile Gümüş Elma ve “Blender – Pardon Karıştırmışız” reklam kampanyası ile Film-TV-Sinema kategorisinde Bronz Elma ödüllerine layık bulundu.

“Yaratıcılığa cesaret veriyor, ödüllerimize ödül ekliyoruz”

Arçelik Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi, büyük değişimlerin yaşandığı günümüz dünyasında yeni stratejiler ve iş modelleri ile Arçelik’in sürekli olarak kendisini yenilediğini belirterek “Arçelik olarak yaratıcı fikirlerin ortaya çıkmasını ve bu fikirlerin gelişmesini sağlayan bir çalışma ortamı sunuyoruz. Geliştirilen yenilikçi yaklaşımlar rekabet ortamında müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetlerde farklılaşmamızı sağlıyor. Bu farklılaşmaya verdiğimiz önem sayesinde de kazandığımız başarılarımıza her geçen gün yenilerini ekliyoruz. Bu başarılar ve ödüller bizlere bir kez daha yaratıcı çalışmalarımızın tüketicilerimize dokunarak onların beğenisini kazandığını ortaya koyuyor. Türkiye’nin sektöründe en sevilen markası olarak ürün ve hizmetlerimizin yanı sıra yaratıcı fikirlerimizle de tüketicilerin hayatlarını kolaylaştırmaya devam edeceğiz.” dedi.