Zorlu Enerji, çevre dostu projeleri hayata geçirmeye devam ediyor. Firma sonra olarak “Dijital Abonelik Hizmetleri” ile her yıl 427 bin litre su tasarrufu sağlamayı ve 20 ton karbondioksit (CO2) salımının önüne geçmeyi planlıyor.

TÜM SÜREÇLER DİJİTALDEN TAKİP EDİLECEK 

Müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen “Dijital Abonelik Hizmetleri” ile Zorlu Enerji müşterileri abonelik işlemlerini imzaya gerek olmadan gerçekleştirebilecek, sözleşmelerini dijital olarak görüntüleyebilecek ve birçok abonelik sürecini yine dijital olarak tamamlayabilecek. Dijital kanal sayısını artırarak müşterilerine farklı hizmet deneyimi yaşatmayı hedefleyen Zorlu Enerji, ‘Dijital Abonelik Hizmetleri’ ile yıl içerisinde aldığı 250 binin üzerindeki abonelik işlemlerinin yüzde 80’ini dijital olarak gerçekleştirmeyi hedefliyor.