Danfoss, pandemi dolayısıyla ertelenen fuarlar ve konferanslar yerine sanal etkinliklerle sektörleri buluşturmayı sürdürüyor.

Danfoss Soğutma Segmenti’nin organize ettiği ve iklimlendirme, ticari soğutma, yiyecek perakende ve endüstriyel soğutmaya yönelik “Cooling United Live” etkinliği 7-8 Ekim’de sanal ortamda gerçekleştirilecek.

Hem bir öğrenim forumu hem de yeni teknoloji sergisi olarak düzenlenecek etkinlik, kurulumcular, OEM’ler, dağıtımcılar, toptan satışçılar ve soğutma endüstrisine özel ilgi duyan veya uzmanlığı olanlara hitap ediyor.

“BİRDEN FAZLA DİL UZMANIMIZ HAZIR”

Etkinlik ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Danfoss Soğutma Pazarlama İletişimi Direktörü Dorthe Borup Sindberg, “Artık endüstrimizdeki meslektaşlarımız ve liderlerle tekrar bir araya gelmenin ve soğutmayı ileri taşımanın vakti geldi. Danfoss’un ilk, tamamen kapsayıcı dijital ve canlı etkinlik deneyimini sunmaktan heyecan ve onur duyuyoruz.” dedi. 

Her iki güne özel bir program hazırladıklarını, katılımcıların dünyanın herhangi bir yerinden etkinliğe giriş yapabileceğini belirten Sindberg, bu nedenle birden fazla dilde uzmanlarının hazır olduğunu ifade etti.

Danfoss Cooling Küresel Satışlar Kıdemli Yardımcı Başkanı Stéphane Nassau ise, “Hepimiz yeni bir yaşam şekline uyum sağlarken, müşterilerimiz ve soğutma profesyoneli meslektaşlarımızla yeni ve etkileşimli bir şekilde tekrar bağlanmak için hevesliyiz. Yeni, bazen bağlantısız ortamımızda, profesyonel gelişimi ve ilişkileri yetiştiren bir ortam sağlamayı amaçlıyoruz.” şeklinde konuştu. 

COOLING UNITED LIVE’DA NELER OLACAK?

Soğutma endüstrisinin büyüdüğü ve evrildiği çeşitli yollara odaklanacak etkinlikte; “canlı panel tartışmaları ve soru-cevap bölümleri”, “açılış konuşmacıları”, “yerel bölgelerde uzmanlarla iletişime geçmek”, “Seans sonrası daha küçük görüşme odaları”, “ürün ve sistem demoları” ile katılımcılar geleneksel fuarı sanal olarak yaşama fırsatı bulacak.