CK Enerji, tüketicilere en iyi hizmeti sunmak ve yüksek müşteri memnuniyeti sağlamak amacıyla çağrı merkezi alanında yeni bir yapılanma gerçekleştirdi ve “Enerji Destek Projesini” devreye aldı. CK Enerji, hizmetlerini klasik çağrı merkezi anlayışını da üzerine taşıyor. Yeni yapılanmada kadın çalışanlara öncelik verildi. 

540 KİŞİLİK ENERJİK DESTEK EKİBİNİN 400’Ü KADIN

Konuyla ilgili açıklama gerçekleştiren CK Enerji Regülasyon Direktörü Fidan Öztürk; “Çağrı merkezi hizmetlerimizin yüzde 95’i İstanbul dışında, Anadolu’daki farklı lokasyonlarda bulunuyor. Bu proje ile hem müşterilerimize kaliteli hizmet sunacağız hem Anadolu şehirlerinde istihdamın artmasını sağlayacağız hem de kadın çalışanların iş yaşamında daha fazla rol almasını destekleyeceğiz. Enerji sektöründe en yüksek çalışan kadın oranına bu proje aracılığıyla yakaladık. Ayrıca hizmet kalitesinin ölçümlenmesi ve iyileştirilmesi için “Kalite Birimi”, iş gücü planlama, koordinasyon ve izlemenin yapıldığı “Raporlama Birimi”, sosyal medya, web sitesi ve mobil uygulama üzerinden gelen bildirimleri yönetmek için “Sosyal Medya Birimi” oluşturduk. Bu birim üzerinden müşterilerin yaşadığı problemler dinlenerek çözüm önerileri sunuluyor ve sorunun ortadan kaldırılması için saha ekipleri ile anlık iletişim kuruluyor” dedi.