Microsoft Türkiye'nin yeni Pazarlama Direktörü (CMO) Aslı Arbel oldu. Mayıs 2022 itibarıyla görevine başlayan Arbel, Emory Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu olduktan sonra Boğaziçi Üniversitesi’nden İşletme Yüksek Lisansı derecesi aldı.

ALBAYRAK GRUBU'NDA ÜST DÜZEY ATAMA ALBAYRAK GRUBU'NDA ÜST DÜZEY ATAMA

Kariyerine 2006 yılında HSBC Türkiye’nin Kurumsal İletişim Bölümü’nde başlayan Arbel, 2010 yılından 2013 yılına kadar kurum bünyesinde  Stratejik Planlama ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Müdür Yardımcısı olarak görev yaptı. Akabinde Vodafone Türkiye'de Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevini üstlenen Arbel, 2014'ten beri Microsoft Türkiye’nin Kurumsal İletişim Direktörü olarak çalışmalarına devam ediyordu.

ÖNEMLİ PROJELERE LİDERLİK ETTİ, ÖDÜLLER ALDI

Aslı Arbel, görevinde 8 yıllık süre zarfında firmanın medya ilişkilerinden etkinlik ve sponsorluk faaliyetlerine, kriz ve itibar yönetiminden kurumsal sosyal sorumluluk projelerine kadar geniş bir yelpazede tüm iletişim çalışmalarını yönetti. Birçok farklı projede, başarılı iletişim çalışmalarına liderlik eden Arbel, firmanın bilhassa kadınlara ve gençlere yönelik “yetkinlik gelişimine destek” politikasına katkıda bulundu.

TÜHİD tarafından düzenlenen Altın Pusula Ödülleri’nde Sosyal Sorumluluk kategorisinde iki ödülü bulunan Arbel, yanı sıra Microsoft Global Communications; Microsoft Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi İletişim Ödülleri ve Microsoft Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Be the Change Bölgesel Ödülleri kapsamında ödüller kazandı.

YENİ GÖREVİNDE SORUMLULUK ALANLARI NE OLACAK?

Aslı Arbel, teknoloji, bankacılık ve bilişim alanlarındaki derinlemesine bilgi birikimini ve kurumsal iletişim deneyimini, bundan böyle CMO olarak atandığı yeni görevinde kullanacak.

Arbel, Microsoft Türkiye’nin pazarlama stratejilerinin oluşturulmasından; pazar araştırmaları aracılığıyla tüketici eğilimlerinin ve pazar payının takibinden sorumlu olacak.