Kurumların müşterileri ile kurduğu ilişkilere teknoloji odaklı bakış açısı getirerek 6 kıtada toplam 65 ofisiyle 190 ülkeye hizmet sunan Infobip, Türkiye operasyonlarının başına tecrübeli isim Pelin Şeker’i getirdi. 
 
Enerji ve telekomünikasyon sektörlerinde 20 seneli deneyime sahip olan Pelin Şeker, profesyonel iş yaşamına ALSTOM’da Amerika pazarının oluşturulması faaliyetleriyle adım attı. 2001senesinde ALSTOM’dan ayrıldıktan sonra Turkcell’de Kurumsal Satış Müdürü olarak görev yapan Şeker, 2003-2007 seneleri arasında aynı şirkette Bireysel Servisler Pazarlama Müdürü görevini yerine getirdi. 2007 yılında Kurumsal Katma Değerli Servislerden sorumlu Pazarlama Direktörü olarak Toplu Mesajlaşma, EkipMobil, AraçTakip gibi 20’den fazla ürünün hayata geçirilmesinde rol oynadı. 2011 yılı itibarıyla Turkcell Kurumsal Çözümler Satış Direktörü olarak görev almaya başlayan Pelin Şeker, 2015 senesinde Ericsson’da Ortadoğu Bölgesi Pazarlama Direktörü olarak 23 ülkenin sorumluluğu üstlendi. 3 sene boyunca Ericsson’daki görevini sürdüren Şeker, 2018 senesinde FLO Mağazacılık Pazarlama ve Kurumsal İletişim Genel Müdür Yardımcısı görevini yerine getridi. 2021 Ocak ayında Infobip Türkiye ekibine katılan Şeker, Infobip Türkiye Genel Müdürü olarak görevini sürdürüyor.
 
Yeni görevinden dolayı büyük mutluluk duyduğunu dile getirenPelin Şeker, “Türkiye, çok kanallı etkileşimde küresel bir lider konumunda olan Infobip için en önemli ülkeler arasında yer alıyor. Özellikle tüm dünyanın zorlu bir dönemden geçerek dijitale adapte olmaya çalıştığı bu süreçte, internet bağlantılı müşteri deneyimi çözümlerimizle iş ortaklarımızın dijital araçlarla müşteri yönetimi süreçlerini kolaylaştırmalarına ve operasyonel verimliliklerini arttırmalarına yardımcı olacağız. Infobip, Türkiye pazarına yaptığı yatırımları gün geçtikçe arttırıyor. Türkiye’de büyümeye ve iş ortaklarımız için en iyi hizmeti sunmak için çalışmalarımıza devam edeceğiz”  şeklinde konuştu.