Henkel CEO’su Hans Van Bylen, “Henkel, Kuzey Amerika tüketici iş birimlerimizde yaşadığımız dağıtım zorluklarına karşın birinci çeyrekte pozitif ilerleme göstermiştir. Organik satışlarda büyüme gerçekleştirdik ve faiz ve vergi öncesi kar (EBIT) marjını daha da arttırdık. Ciddi anlamda negatif olan kur değişimlerine karşın hisse senedi başına karlılığımızı artırdık. 2018 Mali Yılı için olan öngörümüzü bu performansa dayanarak teyit ediyoruz. Bu karlı büyümemizi devam ettirmek konusunda kararlıyız.” şeklinde konuştu. 

Hans Van Bylen sözlerini “Birinci çeyrekte, rapor edilmiş satışlarımıza yüzde 8,6 oranında, başka bir deyişle yaklaşık 440 milyon Euro miktarında etki eden sıra dışı bir negatif kur etkisiyle karşılaştık. Aynı şekilde, faaliyet karımız ve hisse başına karlılığımız da olumsuz kur değişimlerinden etkilendi.” şeklinde sürdürdü.

Hans Van Bylen konuşmalarına “Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi’nde oldukça güçlü bir organik satış büyümesi sağladık. Öte yandan, Mart ayında bildirdiğimiz büyük oranda Kuzey Amerika tüketici iş birimlerimizde yaşadığımız dağıtım zorlukları sebebiyle, Çamaşır ve Ev Bakım ile Beauty Care İş Birimlerinde bir önceki senenin seviyesinin altında satış elde etmiş olduk.” şeklinde devam etti ve ekledi: “İkinci çeyrekte normal hizmet seviyelerine dönüş yolunda ilerliyoruz.”