Özellikle renkli kozmetik ve kişisel bakım ürünleriyle adını duyuran Farmasi, Avrupa’nın en büyük entegre üreticisi konumunda. 25 ülkede faaliyette olan marka, ABD pazarına giriyor.

50 Milyon Dolarlık Yatırım

Yakın gelecek gündemlerini ve yatırım planlarını ST Otomasyon Dergisi’ne verdiği röportajda anlatan Tuna, 125 ülkeyle ticari ilişki içinde olduklarının ve 500 milyon TL ihracat gelirlerinin olduğunu dile getirdi. Bu rakamlar ile yurt dışına yatırımlar konusunda daha da sıklıkla çalışmalar yürüttüklerini belirten Tuna, Amerika pazarı için 50 Milyon dolarlık yatırım planladıklarını dile getirdi.

İlave Yatırım 15 Milyon TL

İstanbul Ömerli’deki fabrikaları ile 2018’de 50 Milyon TL yatırım yaptı. Yılı 2 Milyar TL’lik ciro ile tamamlayacaklarını ön gördüklerini belirten Tuna, yeni yıl hedefleri arasında 15 Milyon TL’lik protein tozu ek yatırımı olduğunun da altını çizdi.