ING’DEN YAPAY ZEKA ATAĞI!

- ING Türkiye Genel Müdürü Alper Gökgöz:- "Dijital bankacılığı müşterilerimiz ile ilişkilerimizin derinleşmesi ve müşteri bağlılığının artmasında en önemli güçlerden biri olarak görüyor, veri bilimi, robot teknolojileri ve yapay zekayı odağımıza alıyoruz"

ING’DEN YAPAY ZEKA ATAĞI!
EndüstrideAra1

İSTANBUL (AA) - Dijital bankacılık stratejisiyle faaliyette bulunan ING Türkiye, yazışmalı bankacılık asistanı INGo ile müşterilerin finansal işlemlerini yalnızca yazışarak zahmetsizce yapabilmesine olanak sağlıyor.

Bankadan konuyla ilgili olarak yapılan açıklamaya göre, pandemi dönemi ile beraber yoğunlaşan mobil ve internet bankacılığı kullanımının da etkisiyle INGo, 15 Mart-15 Ağustos tarihleri arasında 10 milyonu aşkın mesaj aldı.

Yapay zeka ve NLP destekli INGo, virman, kredi hesaplama ve başvuru gibi finansal işlemleri gerçekleştirebiliyor, müşteriler distedikleri an INGo aracılığıyla canlı desteğe bağlanıp işlemlerine danışmanla devam edebiliyor.

Müşterilerine her zaman, her yerden kolay ve zahmetsiz finansal çözümler sunma hedefiyle yola çıkan ING Türkiye, dijital bankacılık stratejisi doğrultusunda robot teknolojileri ve yapay zeka kullanımını güçlendiriyor. Bu kapsamda devreye aldığı yazışmalı bankacılık asistanı INGo ile müşterilerin finansal işlemlerini sadece yazışarak yapabilmelerini sağlayan ING Türkiye, 15 Mart-15 Ağustos tarihleri arasında INGo aracılığıyla 10 milyonu aşkın mesaj aldı.

DİJİTAL BANKACILIK GÜÇLERENEREK SÜRECEK

Açıklamada görüşlerine başvurulan ING Türkiye Genel Müdürü Alper Gökgöz, dijital bankacılık stratejisini güçlendirerek sürdürme hedefleri doğrultusunda yapay zeka destekli ürün ve hizmetlerini çeşitlendireceklerini söyledi.

Dijital bankacılığı hizmet aracı olmanın ötesinde konumlandırdıklarını vurgulayan Gökgöz, "Dijital bankacılığı müşterilerimiz ile ilişkilerimizin derinleşmesi ve müşteri bağlılığının artmasında en önemli güçlerden biri olarak görüyor, veri bilimi, robot teknolojileri ve yapay zekayı odağımıza alıyoruz. Yapay zeka ve NLP destekli yazışmalı bankacılık asistanımız INGo, bu doğrultuda geliştirdiğimiz teknolojilerden biri. Önümüzdeki süreçte, yapay zeka destekli ürün ve hizmetlerimizi çeşitlendirmeye devam edeceğiz." şeklinde konuştu.

ING müşterisi olsun olmasın, herkesin yararlanabildiği INGo’ya, hizmete alındığı Temmuz 2018’den itibaren toplam 27 milyon adet mesaj geldi. Bankacılık işlemlerini 7/24 yazışarak anında çözümlemeye fırsat tanıyan INGo üzerinden yapılabilen işlemler arasında kredi başvurusu ve ödemeleri, mevduat getirisi hesaplama, virman, hesap ayrıntılarının takibi, kartı geçici olarak kapatma, pasif hesapları aktifleştirme, kartı internet alışverişine veya yurt dışı kullanımına açma, şifre işlemleri, internet şubesi kullanımı için cep telefonuna şifre alma, 14 farklı para biriminin Türk Lirası karşılığındaki değerinin hesaplanması, en yakın ATM ve şube hakkında bilgi yer alıyor. Üstelik kullanıcılar yapmak istedikleri işlemi başka bir sayfaya gitmek zorunda kalmadan INGo konuşma penceresi içerisinden kolay ve zahmetsiz bir şekilde gerçekleştirebiliyor.

Güncelleme Tarihi: 26 Ağustos 2020, 14:06
YORUM EKLE

Radyo

Klemsan

Dergiler