İSTANBUL (AA) - Kaspersky, İngiltere'nin başkenti Londra’da gerçekleştirilen World Branding Forum’un ödül etkinliği olan World Branding Awards’ta "Anti Virüs Yazılımı" dalında"Yılın Markası" ödülünün sahibi oldu.

Kaspersky tarafından konuyla ilgili olarak yapılan açıklamaya göre, Londra’daki Kensington Sarayı’nda gerçekleştirilen etkinlik, dünyanın en iyi markalarını sergiledikleri başarı için ödüllendiriyor. Değerlendirme süreci, marka değeri, açık oylama ve tüketici pazar araştırması olmak üzere toplam üç aşamadan oluşuyor. World Brand Forum, gelir yaklaşımı modeli üzerine bir finansal değerlendirme yapıyor ve adayların her biri için bir pazar araştırması puanı hesaplıyor. Kullanıcılar da internet üzerinden yapılan oylama ile fikirlerini beyan ediyor. Yapılan değerlendirmeler sneytcesindeise Kaspersky olağanüstü markalar arasında yerini aldı.

Yeni marka kimliğine geçiş yaapnKaspersky, şirketin odağını "siber güvenlikten", daha geniş bir kavram olan "siber bağışıklığa" dönüştürdü. Kaspersky Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı olan Andrew Winton, Yılın Markası Ödülü'nü kazandıkları için çok mutlu olduklarını söyledi. Kaspersky'nin marka kimliğini yenilediği dönemde bu ödülü kazanmanın çok önemli olduğunun altını çizen Winton, "Dünya 1997’de kurulduğumuz dönemdekinden çok farklı bir yer. Artık dünyanın yeni ihtiyaçları var ve biz de bu ihtiyaçları yalnızca bugün için değil gelecekte de karşılamak için yenilenmeliyiz. Yeni marka kimliğimiz yalnızca bir logo değişikliğinden ibaret değil, yaptığımız işi her açıdan biçimlendiren bir felsefeyi temsil ediyor. Siber tehditlere karşı bağışıklık kazanmış, daha güvenli bir dünya için kuruyoruz. Tüm insanların ve kurumların teknolojiyi güvenle kullanıp daha iyi hale getireceği, Kaspersky ürün ve hizmetlerinin buna destek olacağı bir dünya için çalışıyoruz." şeklinde konuştu.

İş ortaklarının ve müşterilerinin yeni marka hakkında harika yorumlar da buulnduğunu aktaran Winton, "Şirketimize ve sektörümüze yeni bir yol açan bu değişikliklerin, işlerini Kaspersky ile birlikte büyütmeleri için iş ortaklarımıza daha çok neden sunacağına inanıyoruz." şeklinde konuştu.

Firma tarafından yapılan açıklamada, Kaspersky'nin yeni marka kimliğinin tasarım, geliştirme ve uygulanma aşamasında çeşitli ajanslarla birlikte çalıştığının altı çizildi. Veri ve teknoloji üzerine odaklanmış bir kreatif ajans olan Wunderman Thompson, marka platformunun ve ‘Geleceği Sunma’ felsefesinin oluşturulmasına yardım etti. Şirketin özünde bağlı kaldığı üst düzey yazılım mühendisliği uzmanlığını temsil eden yeni görsel kimlik ve logo ise Moving Brands adlı ajans tarafından geliştirildi.