Bir yandan doğru firmalara ulaşabilmenin zorluğu diğer yandan da sürekli değişen piyasa koşulları ve rekabet…
Hepsi sektörel firmaların daha çok satış yapabilmelerini zorlaştıran faktörler.

***

Biz Alternatif Yayın Grubu olarak sektörel firmalara 13 yıldır Sektörel Tanıtım Dergileriyle çeşitli çözümler sunuyoruz.
Uyguladığımız yöntem oldukça farklı.
1 adet dergiyi 10 ayrı sektör için farkı başlıklarda hazırlıyor ve dağıtımını da ona göre yapıyoruz.
Örneğin demir çelik sektörü için hazırladığımız ST. Demir Çelik ve Ağır Sanayi Dergisi’ni, derginin adında geçen sektörlere gönderiyoruz.
``Ee ne var bunda! Herkes öyle yapmıyor mu?`` diye sorabilirsiniz…
Cevap, hayır!

***

Genelde sektörel dergilerin mantığı şudur.
``Reklam alabileceğiniz sektörün adını taşıyan bir dergi çıkar, o sektörden reklamları al ve yine o sektöre dergileri gönder!``
Bu sistem sürekli reklam alabilmeniz için olabildiğince doğru bir sistemdir.
Ancak biz bunu yapmıyoruz.
Örneğin demir çelik sektöründe dağıtacağımızı beyan ettiğimiz dergimize bu sektörde ürün ve hizmeti olan firmaların reklamlarını alıyoruz.
Bu şekilde endüstrinin hemen her alanına başka bir Sektörel Tanıtım Dergisi’yle ulaşıyoruz.

***

Bu sistemle hem reklam veren firmaların pazarlama faaliyetlerini düşürüyor hem de reklamlarından maksimum fayda sağlamalarına olanak sağlıyoruz.
Örneğin, sadece demir çelik sektörüne ürün satan bir firmanın reklamını başka bir sektöre göndererek geri dönüşüm oranlarını düşürmüyoruz…
Demir çelik sektörüne ulaşmak isteyenler varsa denesin.
Saygılarımla.